Hakkımda

Fotoğrafım
ne birazcık ne de bir bütün bir yerlere tutunarak ilerlemeye çalışıyorum. kimine göre mantıklı işlerin peşinde istikrarlı ilerliyorum ama bana sorsanız kuyruğu dik tutmaya çalışmaktan başka bir derdim yok şu aralar :) burclara körü körüne inanmam fallara da dinler unuturum arada sadece yaşanırsa dejavu olur ikizler burcuyum ama yükselenim yengeç bir duygusalım bir mantıklı bir deli dolu hayalperest maceracı yada bazen içine kapanırım melankoliğimdir. pzt'ye başlarken sadece kitap okumak isterim ama hafta ortasında bungee jumping yapsam nasıl olur acaba diye düşünürken bulurumm kendimi :) içimdeki birikmişlikleri paylaştım yazılarla dediğim gibi işte " az biraz ben"

3 Ekim 2009 Cumartesi

http://vimeo.com/6876158

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığın için teşekkür ederim ;)