Hakkımda

Fotoğrafım
ne birazcık ne de bir bütün bir yerlere tutunarak ilerlemeye çalışıyorum. kimine göre mantıklı işlerin peşinde istikrarlı ilerliyorum ama bana sorsanız kuyruğu dik tutmaya çalışmaktan başka bir derdim yok şu aralar :) burclara körü körüne inanmam fallara da dinler unuturum arada sadece yaşanırsa dejavu olur ikizler burcuyum ama yükselenim yengeç bir duygusalım bir mantıklı bir deli dolu hayalperest maceracı yada bazen içine kapanırım melankoliğimdir. pzt'ye başlarken sadece kitap okumak isterim ama hafta ortasında bungee jumping yapsam nasıl olur acaba diye düşünürken bulurumm kendimi :) içimdeki birikmişlikleri paylaştım yazılarla dediğim gibi işte " az biraz ben"

19 Ekim 2009 Pazartesi

Melodim


Selam dünya yeniden böyle kıpır kıpır fıkır fıkır bir yazı yazmak istiyorum ama keyfim yerindeyken aklımadaki cümleleri toparlamak kolay olmuyor bir türlü, dağılıp gidiyorum. En son keyfimi yerine getiren şey çok sevdiğim arkadaşlarımdan birinin en sonunda istediği işe sahip olması, birde basketbol gönüllüsü olmuştum ordan aradılar . Uh Ah dev adam 12 dev adam ‘ın bana ihtiyacı varmış. Gidip bi bakıcam elimden ne gelirse artık. Yine olmuyor satırlarım samimiyetsiz kalıyor çünkü bunlar benim kendimi avuttuğum küçük mutluluk kırıntılarım hayata karşı verdiğim savaşta umut zırhlarım, aygın baygın izlediğim dizilerde ki toz pembe yada bu aralar can yakan haberlerden uzak tutan, küçük tebessümlerim hala bir yerlerde bir umudun olduğunu, isteyince oluyor yeterki sabretmesini bilmeli gibi repliklerin boşa çıkmayacağını gösteren, küçük ama sağlam umutlarım bunlar, keyfimi yerine getiren minik puzzle parçalarım.


Şimdi olmasa da elbet bir gün bağırmama gerek kalmıcak çünkü, konuştuğumda herkes duyucak sesimi. Ama şuan kendimi doğru ifade etmek için uğraşıyorum usanmadan sıkılmadan her yeni gelene her yeni tanıştığıma; çizgilerimi,sınırlarımı fikirlerimi anlatıyorum, kimisinin işene geliyor dinliyor kimisi sırtını çevirip gidiyor. Olsun ben ne kadar zaman geçerse geçsin temkinliyim. Belki birkaç farklı melodi eklenir şarkıma ama notlarım hep aynı satırların içersinde, sol anahtarını takipte olucak esas aldığım, satırın biraz yukarsı bazende biraz aşağısında gezincem belki, ama en son çizginin nerde bittiğini bildikten sonra gerisi önemli değil…. ha biraz Do ha biraz La ne fark eder ki …



Hayat bir şarkı gibi geliyor şu aralar kulağıma Melih Kibar’ın Hababam Sınıfı için yaptığı beste gibi; düşük ritimde hüzünlü, hızlı ritimde eğlenceli. Benim notalarım, melodim belli, Yalnız enstrüman bulamadım henüz, doğru tınıları çıkartan. Bulduklarım hep akordları bozuk yada bozuk plak gibi öğrenmişler bi kaç nota red ediyorlar, başka ses çıkartmam, çıkartamam diye. Eee bünye meselesi tabii herkes kaldıramaz, her enstrümandan doğru ses çıkmaz, notalar hep aynı olsada



Önce bi Do sonra bi Re alayım yavaş yavaş çıkıverir şarkım ortaya zamanla…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaptığın için teşekkür ederim ;)