Hakkımda

Fotoğrafım
ne birazcık ne de bir bütün bir yerlere tutunarak ilerlemeye çalışıyorum. kimine göre mantıklı işlerin peşinde istikrarlı ilerliyorum ama bana sorsanız kuyruğu dik tutmaya çalışmaktan başka bir derdim yok şu aralar :) burclara körü körüne inanmam fallara da dinler unuturum arada sadece yaşanırsa dejavu olur ikizler burcuyum ama yükselenim yengeç bir duygusalım bir mantıklı bir deli dolu hayalperest maceracı yada bazen içine kapanırım melankoliğimdir. pzt'ye başlarken sadece kitap okumak isterim ama hafta ortasında bungee jumping yapsam nasıl olur acaba diye düşünürken bulurumm kendimi :) içimdeki birikmişlikleri paylaştım yazılarla dediğim gibi işte " az biraz ben"

9 Eylül 2009 Çarşamba

P.S.: I love you


Uzun zamandır aklımda bu film... tv yayınlanması rağmen izleyemedim bu gece kısmet oldu. P.S: I love you ile açtım sezonu çokta güzel oldu. İzleyenler bilir hikayeyi kısa bi özet falan yapmayı düşünmüyorum zaten içimden geçenleri yazdığım zaman pek te farklı bi şey olmayacak :) .

Bu mudur yani öle birden bire, hiç ummadığın anda, beklenmedik bir yerde böle mi olucak yani aşk . Bu anı mı beklicez .... o an gelicek ve sonra...

Aslında hep istediğimize sahip olduğumuzu yaşarken farkedemicez ne kötü... kıymet bilmeden hoyratça birbirimizi tükettiğimizi yada o duyguyu aşkı kaybettiğimizde farkediyoruz. veya daha da kötüsü farketmiyoruz bile aşkın orda onda olduğunu .

yaşanaları kar sayıp yola devam etmek lazım bi yerden... yanlız yada başkalarıyla . Ama unutmamalıyız ki eğer hepimiz yanlızsak, yanlızlıkta beraber oluyoruz aslında. o zaman hiç bir zaman yanlız olmuyoruz bu düşünce bile insanın yüreğini azıcık da olsun hafifletiyor. İşte bunu farketmemi sağladığı için P.S. I love you filmine teşekkür ederim.. Aklımdan kafamdan daha bir sözcük bir sürü film karesi geçiyor oturup konuşabilirim şu sahne nasıldı ? burda çok ağladım burda ağlarken güldüm burda kızdım şaşırdım ... ama yüzümde kurudu yaşlarım yeni acıyor gözlerim....

NOT: Bence izleyin sizde de başka duygular uyandırabilir ;)

1 yorum:

  1. evet seyhan yalçın öncelikle bana bu kalbin kadar beyaz internet sayfasını ayırdığın için çok teşekkür ederim. ayrıca medeni cessaretinE hayran kaldım. sen çok akıllı kalbi temiz şakacı bir arkadaşımızdın. sınıfımızın gülüydün adeta. şimdi ayrılıyoruz kim bilir bizi hahyatta nelerr neler bekliyor. kim bilir belki birimiz matbaacı, birimiz çağrı merkezi proje sorumlusu, kimimiz ne olduğu belirsiz ha bire bir okula kayıt yapıp gidemeyen fas fakirlerden oluruz. belkide çocuklarımız olur evlenir yuvalarımızı kurarız. kim bilirr kim bilirrr (ufkumda batan güneş bu sabah doğacak mı nınıınıyıyıynyınyı). seni ileride çok yüksek mevkilerde görmek isterken sözlerime şu değerli mani ile son vermek istiyor ve bu anlamı çoookkk derin sözün hayat felsefen olamsını dileyerek diyorum ki; KAFANA TOKADAN BAŞKA BİR ŞEY TAKMAAA.
    bu arada en sevdiğim renk : kırmızı( bej, beyaz, mercan renkleri, siyah, kahverengi)
    tuttuğum takım : ligin kralı (galatasaray)
    en sevdiğim yemek : boll yeşillikli limonlu nar ekşili bir salata
    en sevdiğim artiz : tabiiki Türkaan Şoray, Kadir İnanır ikilisi
    en sevdiğim mekan : REİNA (((hahahahah:)))
    en sevdiğim isim : erkeklerde Ali , kızlarda Neslihan
    en sevdiğim arkadaşım: tabiiki sen:)))
    en sevmediğim ders : iş eğitimi
    en sevdiğim hocam : Ali Evren Uğurünal
    en sevdiğim kıyafetim : hayalimde olup param olunca gardırobuma girecek olanlar
    hobilerimmmm : spor yapmak, sağlıklı beslenmek, bilim ve sanatla uğraşmak
    fobilerim : KADINLAR
    çok tişikkür ederim canım. sözlerimi burada bitiriken bir ömğür boyu muıtlu ve başarılı olmanı diliyorum canım arkadaşım.
    mnucuk mucuk mucuk bir de aşşağıya kalp çizip içinden ok geçirdiğimi ve baş harflerimizi yazdığımı tasvir edeyim. sen farzet ki yaptım.

    YanıtlaSil

yorum yaptığın için teşekkür ederim ;)